Büyük prodüksiyon deyince akla ilk gelen ihtişamlı dekorun neredeyse hiç olmadığı bir sahnede bu kadar görkemli bir oyun izleyeceğimi düşünmezdim. Kalabalık kadro dekor ile beslenir düşüncesinin önüne geçmiş. Giydikleri kıyafetler de oyunu ve hikayeyi parlatıyor. Tabi burada kamerayla sağladıkları yenilikçi bir dekor hamlesi var, onu es geçemeyiz, kocaman salondaki tüm seyirci Afife karakterine ait duyguları gerçek anlamda çok yakından hissetmiş oldu. Seyircideki o hissi stabil şekilde tutan kameramanı da kutlamak gerek.
Yıl 1920, Darülbedayi tarafından sahnelenen Hüseyin Suat'ın Yamalar adlı oyunundaki Emel rolünü oynayan Eliza Binemeciyan acilen yurt dışına çıkmak zorunda kalınca, Afife Jale’ye rolü oynaması için teklif edilir. Tereddütsüz teklifi kabul eden...
"Saatin kendisi mekan, yürüyüşü zaman, ayarı insandır. Bu da gösterir ki, zaman ve mekan, insanla mevcuttur"
Türk Edebiyatının en iyileri üzerine yapılan listelerde başı çeken eserlerden biri olan Ahmet Hamdi Tanpınar'ın "Saatleri Ayarlama...
Tanpınar’ın 1954 yılında yazdığı romanı Serkan Keskin’in onlarca surete büründüğü oyunculuk şöleni ve Serdar Biliş’in yönetmenliğinde çarşamba günü prömiyerini gerçekleştirdi.
Sinema ve tiyatronun iç içe geçtiği çağdaş bir uyarlamayla izleyicilerle buluşan oyunda onlarca...