Tiyatronun iyileştirici gücüne inanır, tiyatroya terapi amaçlı gider. Mühendis olarak hayatına devam etse de ruhunun sanatın içinde bir yerlerde olduğuna inanır. Gittiği her oyunda kendinden bir parça bulur, bu yüzden oyunlar hakkında yazı yazmayı sever.
Ebeveynliğin ve en iyinin sınırını sorgulatan oyun!
Gülderen ve Coşkun Biricik, kıymetli oğulları Cevahir Biricik için okul araştırmaktadırlar ve diğer ailelerle birlikte onlar da şehrin en prestijli ve nam salmış okulu olan ‘Parlak...
Bir mezar, mezar başında 2 kardeş... Ortak acı kayıplar: kedileri ve babaları…
Önce çocukluk dönemleri, sonra ise yetişkinlikleri…
Bir mezarlıkta kedisinin mezarı başında ağlayarak çikolatalı sütünü içen, kaybolduğu sanılan küçük kardeşin ağabeyi tarafından bulunmasıyla...
Peer Gynt (Per Günt), Henrik Ibsen’in 1867’de yazdığı 5 perdelik bir oyun. Okuduğum bilgilere göre Ibsen, bu oyunu Norveç masalı olan ‘Per Gynt’ten etkilenerek yazmış.Oyunu izlemeye karar verdiğimde orijinalini okuyup ön bilgi...
Bu oyunu tek kelimeyle anlatacak olsam, kesinlikle ‘Nahif’ kelimesini seçerdim. Oyun çok yumuşak, narin ve hoş bir his bıraktı benim üzerimde. Oyuna dair hislerimi genelde sona saklardım, bu yazımda başında bahsetmiş oldum...
Canan ile tanışmamız koltuklarımıza oturduğumuzda, koltuk kenarlarındaki merdivenlerde belirip bizlere “oyunun başlamasına daha 1 buçuk saat var, ohoo erken gelmişsiniz” demesiyle oldu. Hepimiz ufak çaplı şaşırırken samimi haline hemen alıştık ve Canan...
Bankacı olan Ali İhsan her zamanki gibi işten çıktığı gibi evine gelir, televizyonunu açar ve bir yandan akşam yemeğini hazırlamaya başlar. Bir akşam ise kapısı beklenmedik bir şekilde çalar. Gelen kişi aylardır...
27. İstanbul Tiyatro Festivali (İTF) oyunlarından biri olan Flu Lysistrata, Aristofanes’in Lysistrata oyununu temel alıyor. Oyun metninden yola çıkılarak hem oyun sahneleniyor hem de oyunun perde arkası. Peki ama nasıl?
Lysistrata (MÖ 411)...
Zeki Müren var dediler, geldik.
Φροντίστε να πάτε σε αυτό το παιχνίδι1
Rumların ve Türklerin beraber yaşadığı bir adadayız. 15 yaşında bir kız çocuğunun hayatına, büyümesine, aşık olmasına, aşk acısı çekmesine ve aslında büyüme...
Tiyatronun iyileştirici gücüne inanır, tiyatroya terapi amaçlı gider. Mühendis olarak hayatına devam etse de ruhunun sanatın içinde bir yerlerde olduğuna inanır. Gittiği her oyunda kendinden bir parça bulur, bu yüzden oyunlar hakkında yazı yazmayı sever.